


Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania
zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.woolwall.pl
Sprzedającym jest Wool Wall WERONIKA SIERANT dostępny pod adresem batalionu ak karpaty 1d/133, 00-712 warszawa , prowadzący
działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej,
podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany
pod numerem NIP: 1132690019, Regon: 384372451
zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: woolwallartdeco@gmail.com
§ 1 Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług
świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w
art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca
zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym
regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną,
korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
Usługodawca – podmiot świadczący usługi
sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.
Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane
na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie
Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz
Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych
Towarów.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks
cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu
internetowego Sklepu.
Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.woolwall.pl
za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie
rodzaj i ilość Towarów,
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży.
System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń
informatycznych
i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i
przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci
telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia
końcowego.
§ 2 Zasady ogólne
1.Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego
dostępnego pod adresem www.woolwall.pl
2.Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest
zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w
czasie realizacji Zamówienia.
3.Sklep internetowy www.woolwall.pl
prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
4.Wszystkie Towary oferowane w sklepie www.woolwall.pl są fabrycznie
nowe, oryginalnie zapakowane,
wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
5.Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez
przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub
naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
§ 3 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.woolwall.pl są cenami brutto podanymi w złotych
polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.
3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24
godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz
zamówienia i prawidłowo
poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który
Towar ma być wysłany oraz numer
telefonu i adres e-mail.
5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się
z Klientem. Jeśli
kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma
prawo do anulowania Zamówienia.
6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania
paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej
przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w
postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności
takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z
załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do
wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie
przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu
udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na
umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego
Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W
wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich
poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system
w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient
powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego
konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem
znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i
Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym
dostępem osób trzecich.
Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on
automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu
wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku
płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności
kartą.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep
poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu
zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2.
Towar jest dostarczany za pomocą
wyspecjalizowanych firm kurierskich DHL. W niektórych przypadkach istnieje
możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego po
wcześniejszym ustaleniu.
3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym
Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on
zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności
„przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na
stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku
bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w
cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem dostaw przy
finalizacji zamówienia.
§ 5 Płatności
1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon
lub imienny dowód zakupu (fakturę).
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić
za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności
elektronicznych (dotpay, paypal) lub przelewem na konto bankowe sklepu.
Podmiotem świadczącym obsługę
płatności online jest Blue Media S.A.
§ 6 Odstąpienie od umowy
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia
od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w
terminie 10 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.
o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).
Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy,
a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania
tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres
Usługodawcy.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest
uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 10
dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
§ 7 Procedura reklamacji
1.
Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
2.
Składając reklamację należy dostarczyć do
Usługodawcy reklamowany produkt wraz
z dowodem zakupu i wypełnionym
zgłoszeniem reklamacyjnym które usługodawca na prośbę wyśle konsumentowi.
3.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14
dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na
korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany
towar na nowy,
pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
4.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient
może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego
z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę
na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają
nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się
wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej
niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5
niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia
niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych
osobowych
Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów
sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w
zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę
zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom
kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz
do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i
korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
W trakcie składania Zamówienia, do momentu
naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie
internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych
poprzez edycję profilu konta.
Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można
dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres
woolwallartdeco@gmail.com
c. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia
Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i
udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje
przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b.Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy
Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści
zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz
dowodu zakupu.
c. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i
zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na
każde żądanie Klienta.
§ 9 Zmiana Regulaminu
1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie
Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
2.
Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego
logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego
postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w
szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie
są możliwe.
3.
Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w
Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
4. Zamówienia złożone przez Klientów przed
wejściem w życie zmian Regulaminu będą
realizowane według dotychczasowych postanowień
Regulaminu.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie
obowiązują, gdy produkt jest uszkodzony mechanicznie. W celu zachowania prawa
do gwarancji i prawa odstąpienia od umowy zawsze przed odebraniem przesyłki od
kuriera kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie lub produkt nie
uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki lub
produkt noszą znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w
obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz przesłać informacje na adres
woolwallartdeco@gmail.com
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają
przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
3. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z
wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane
przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej
zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.
nr 43 poz. 296 ze. zm.).